Funkcje

Czym jest integracja CRM?

Integracja CRM ma na celu pomóc firmom w usprawnieniu i lepszym zarządzaniu interakcjami z obecnymi i potencjalnymi klientami.
1660050863

Integracja CRM to akronim oznaczający Integrację Zarządzania Relacjami z Klientem.. Jest to połączenie systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM) z innymi systemami firmowymi, dzięki czemu dane klientów mogą być zintegrowane i współdzielone między nimi. Może to być tak proste, jak połączenie jednego systemu z drugim. CRM z e-mailami, kalendarzem lub funkcja strony internetowej firmylub tak złożone jak łączenie CRM z wieloma i bardziej złożonymi systemami, takimi jak oprogramowanie do planowania finansów lub zasobów. Większość integracji CRM wymagają interfejsów API (Application Programming Interfaces) i iPaaS (platforma integracyjna jako usługa) do funkcjonowania, ponieważ ułatwiają one integrację i wymianę danych między systemami.

Chociaż termin CRM odnosi się do wszystkich podejść, które wykorzystywać dane do budowania, ulepszania i zarządzania relacjami z klientamijest najczęściej używany do opisania oprogramowania lub technologii, które pomagają firmom lepiej zarządzać interakcjami z obecnymi i potencjalnymi klientami w scentralizowanej lokalizacji.

DLACZEGO INTEGRACJA CRM?

Integracja CRM ma na celu pomóc firmom w usprawnieniu i lepszym zarządzaniu interakcjami z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dzięki dobrej integracji CRM dane ze wszystkich systemów muszą być zbierane, przechowywane, organizowane i analizowane ze skutkiem natychmiastowym. Zbierając i przechowując te ważne informacje - takie jak dane o klientach, wcześniejsze interakcje i zapisy zakupów - w scentralizowanym, usprawnionym miejscu, firmy powinny odnieść korzyści w postaci zmniejszenia nakładu pracy, poprawy świadomości i komunikacji z klientami, zwiększenia liczby interakcji z klientami i utrzymania ich w firmie, poprawy analityki i raportowania oraz zwiększenia sprzedaży. Krótko mówiąc, użytkownicy CRM powinny korzystać z 360-stopniowego spojrzenia na klienta w jednym miejscu.

Jak wspomniano powyżej, system CRM osiąga swój pełny potencjał, gdy jest połączony z innymi aplikacjami i oprogramowaniem (jak np. w przypadku integracji CRM ) w twojej firmie. Oprócz integracji poczty elektronicznej i kalendarza, niektóre przykłady integracji poczty elektronicznej i kalendarza obejmują CRM z oprogramowaniem Twojej firmy to serwisy społecznościowe, komunikacja w zespole, formularze i zbieranie danych, oprogramowanie do obsługi połączeń, obsługa klienta, czat na żywo, propozycje i dokumenty oraz integracje z wydarzeniami.

Choć kuszące jest zainstalowanie wszystkich dostępnych integracji, pamiętaj, by skupić się na tym, co ważne. Wybierz integracje spośród CRM które pozwolą Ci skupić się (i usprawnić) na codziennych zastosowaniach. Innymi słowy, wybierz integracje CRM aby pomóc Ci robić to, co zwykle robisz, ale szybciej i lepiej.

CRM JEST NIE TYLKO DLA ZESPOŁU SPRZEDAŻY

CRM nie jest przeznaczony tylko dla sprzedawców. Z integracji CRM skorzystają zespoły księgowości, zarządzania, obsługi klienta i marketingu. CRM . Twój zespół marketingowy może na przykład wykorzystać tę lepszą wiedzę o klientach i komunikacji do prowadzenia kampanii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów (oraz opartych na kontach). Z kolei zespół ds. zasobów może sprawdzić, czy budżet jest wykorzystywany w najbardziej efektywny sposób. Zastosowania i korzyści płynące z CRM są niemal nieograniczone.

- Datalyse to szybki i łatwy w użyciu CRM, który pozwala na ujednolicenie potrzeb biznesowych, centralizując wszystkie operacje w jednej aplikacji. Dowiedz się, jak CRM może pomóc Twojemu zespołowi na naszej stronie internetowej i w naszym blogu lub skontaktuj się z nami w sekcji kontakt z nami.

Czy jesteś gotowy?

Utwórz swoje konto Datalyse teraz
Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas wysyłania formularza.
Zacznij w 3 prostych krokach
Bez trwałości
;